Baza wiedzy w GLPI:
Baza wiedzy – czyli uporządkowany zbiór dokumentów, instrukcji, regulaminów i procedur stosowanych w organizacji.
Firmowa baza wiedzy ma na celu wsparcie pracowników w procesie uczenia się oraz ułatwić etap wdrożenia, aby nowozatrudnione osoby jak najszybciej stały się produktywnymi pracownikami.
Baza wiedzy ma także pomóc zaoszczędzić czas na poszukiwanie konkretnej wiedzy lub dokumentów. Zazwyczaj takie pliki są przekazywane mailowo, bądź trzymane w rozproszonych miejscach co prowadzi do sytuacji, w której pracownik po prostu się gubi i nie może odnaleźć tego, czego w danej chwili potrzebuje.
Z pomocą przychodzi nam GLPI i baza wiedzy, która służy dwóm głównym celom:
- Pierwszym z nich jest scentralizowanie wiedzy wewnętrznej wśród pracowników.
- Drugim jest dostarczenie użytkownikom informacji (publicznych FAQ) pozwalających na samodzielne rozwiązywanie prostych problemów.
W GLPI możliwe jest tworzenie kategorii i podkategorii w celu uporządkowania nawigacji. Użytkownik może korzystać z kilku trybów wyszukiwania i nawigacji w bazie wiedzy za pomocą 3 różnych zakładek:
- Szukaj: Karta domyślna. Zawiera najnowsze oraz najpopularniejsze wpisy. Umożliwia także przeszukiwanie bazy wiedzy.
- Przeglądaj: Pozwala na nawigację w obrębie drzewa kategorii.
- Zarządzaj: karta dostępna tylko dla administratorów bazy wiedzy. W zależności od uprawnień użytkownika możliwy jest szybki dostęp do wszystkich artykułów włącznie z tymi
Baza wiedzy w GLPI to świetne miejsce do przechowywania informacji pozwalające na szybki do nich dostęp. Dlatego też warto rozbudowywać bazę wiedzy oraz regularne ją aktualizować przyczyniając się do zwiększenia wydajności pracowników.
Brzmi ciekawie? Skontaktuj się z nami i uporządkuj swoje zasoby 🙂