Nomino - usługi IT dla firm

Service Desk

Nasza usługa Service Desk to wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy pomogą pracownikom Twojej firmy w rozwiązaniu zróżnicowanych problemów technicznych. Nasze wsparcie zapewni Twojemu przedsiębiorstwu ciągłość pracy i uchroni firmę przed stratami – zarówno finansowymi,  jak i wizerunkowymi.

Nomino Service Desk

Service Desk
ZARZĄDZANIE INCYDENTAMI
Posiadamy wysokie kompetencje w zakresie zarządzania incydentami, staramy się jednak nie tylko rozwiązywać bieżące problemy, ale także – zapobiegać ich pojawianiu.
Service Desk
ZARZĄDZANIE ZGŁOSZENIAMI SERWISOWYMI
Oferujemy przeglądy serwisowe urządzeń (także tych peryferyjnych – skanerów, drukarek, sprzętu mobilnego). Zajmujemy się konfiguracją urządzeń oraz administracją infrastruktury IT.
Service Desk
ZARZĄDZANIE PROBLEMAMI
Pomagamy zarówno w przypadku typowych awarii, jak i bardziej problematycznych oraz złożonych incydentów.
Service Desk
ZARZĄDZANIE ESKALACJĄ
Zespół Nomino składa się z 3 linii wsparcia użytkowników dzięki czemu jesteśmy w stanie elastycznie przekazywać zlecania do odpowiedniego zespołu, w zależności od zaawansowania problemu.
Service Desk
ZARZĄDZANIE DOSTĘPEM UŻYTKOWNIKÓW
Zarządzamy dostępem użytkowników do ustalonych lokalizacji sieciowych oraz administrujemy systemem fizycznego dostępu poprzez karty dostępu dla pracowników.

Co wykonujemy w ramach usługi Service Desk?

Oferujemy serwis sprzętu, aktualizację sterowników i oprogramowania. Świadczymy wsparcie techniczne w zakresie komputerów osobistych, laptopów, telefonów, tabletów, stacji roboczych, drukarek, pomagamy również w problemach dotyczących infrastruktury sieciowej.

Zajmujemy się naprawą awarii urządzeń, serwerów, aplikacji, reinstalujemy systemy komputerowe, prowadzimy monitoring i realizujemy inne działania, dzięki którym zaplecze teleinformatyczne danej firmy może funkcjonować w sposób wydajny i bezawaryjny.

Doradzamy przedsiębiorstwom w zakresie doboru, zakupu i zarządzania sprzętem. Indywidualnie dobieramy platformy sprzętowe, komponenty, urządzania peryferyjne oraz przeprowadzimy konsultację w zakresie integracji systemów informatycznych. Zapewniamy instalację i konfigurację urządzeń peryferyjnych oraz pomoc w organizacji i konfiguracji stanowiska pracy. Wykonujemy raporty z przeprowadzanych działań.

Obsługujemy incydenty poprzez zdalną linię wsparcia, zgłoszenia do naszych specjalistów można kierować zarówno mailowo, jak i telefonicznie, rozwiązując problem zgodnie z ustalonym indywidualnie poziomem SLA. W przypadku nagłych awarii serwerów, sieci internetowej czy sieci elektrycznej reagujemy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

oferta

Co zyska Twoja firma dzięki naszej usłudze Service Desk?

Wsparcie techniczne naszych specjalistów to liczne korzyści dla Twojej firmy, takie jak:

  • bezpieczeństwo oraz ciągłość opieki IT;
  • kompleksowa obsługa informatyczna dzięki zespołowi składającemu się z ekspertów w swoich dziedzinach;
  • szybka reakcja serwisowa oraz łatwy kontakt z naszymi specjalistami;
  • dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie IT oraz bezpieczeństwa w sieci;
  • brak konieczności angażowania działu IT w działania serwisowe, a co za tym idzie – możliwość wykorzystania czasu i potencjału pracowników w inny, ważniejszy dla rozwoju firmy sposób.
oferta
Kalkulator usług

    Liczba urządzeń, które posiada firma:
    1-5051-100101 - 500501-10001000<

    Liczba pracowników biurowych w firmie:
    10-5051-200201-10001000<

    Liczba godzin wsparcia IT miesięcznie:
    <1011-2526-5050<

    Czy firma posiada wewnętrzny dział IT?
    TAKNIEkorzystamy z zewnętrznego wsparcia

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Firma

    Telefon

    Chcesz dowiedzieć się więcej na temat Service Desk? Chcesz zapewnić swojej firmie kompleksowe wsparcie techniczne ? Skontaktuj się z nami!