Nasza usługa Service Desk to wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy pomogą pracownikom Twojej firmy w rozwiązaniu zróżnicowanych problemów technicznych. Nasze wsparcie zapewni Twojemu przedsiębiorstwu ciągłość pracy i uchroni firmę przed stratami – zarówno finansowymi, jak i wizerunkowymi.
Oferujemy serwis sprzętu, aktualizację sterowników i oprogramowania. Świadczymy wsparcie techniczne w zakresie komputerów osobistych, laptopów, telefonów, tabletów, stacji roboczych, drukarek, pomagamy również w problemach dotyczących infrastruktury sieciowej.
Zajmujemy się naprawą awarii urządzeń, serwerów, aplikacji, reinstalujemy systemy komputerowe, prowadzimy monitoring i realizujemy inne działania, dzięki którym zaplecze teleinformatyczne danej firmy może funkcjonować w sposób wydajny i bezawaryjny.
Doradzamy przedsiębiorstwom w zakresie doboru, zakupu i zarządzania sprzętem. Indywidualnie dobieramy platformy sprzętowe, komponenty, urządzania peryferyjne oraz przeprowadzimy konsultację w zakresie integracji systemów informatycznych. Zapewniamy instalację i konfigurację urządzeń peryferyjnych oraz pomoc w organizacji i konfiguracji stanowiska pracy. Wykonujemy raporty z przeprowadzanych działań.
Obsługujemy incydenty poprzez zdalną linię wsparcia, zgłoszenia do naszych specjalistów można kierować zarówno mailowo, jak i telefonicznie, rozwiązując problem zgodnie z ustalonym indywidualnie poziomem SLA. W przypadku nagłych awarii serwerów, sieci internetowej czy sieci elektrycznej reagujemy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
Wsparcie techniczne naszych specjalistów to liczne korzyści dla Twojej firmy, takie jak: