Nasza usługa service desku to wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy pomogą pracownikom Twojej firmy w rozwiązaniu zróżnicowanych problemów technicznych. Nasze wsparcie zapewni Twojemu przedsiębiorstwu ciągłość pracy i uchroni firmę przed stratami – zarówno finansowymi, jak i wizerunkowymi.

Co wykonujemy w ramach usługi service desk?

Zajmujemy się działaniami zarówno hardware’owymi, jak i software’owymi – oferujemy serwis sprzętów i oprogramowania. Świadczymy wsparcie techniczne w przypadku komputerów, laptopów, telefonów, tabletów, stacji roboczych, drukarek, pomagamy również w przypadku problemów w zakresie infrastruktury sieciowej. Zajmujemy się naprawą awarii urządzeń, serwerów, aplikacji, reinstalujemy systemy komputerowe, prowadzimy monitoring i realizujemy inne działania, dzięki którym zaplecze teleinformatyczne danej firmy może funkcjonować w sposób wydajny i bezawaryjny.

Na życzenie Klienta świadczymy dodatkowe usługi. Oferujemy przeglądy serwisowe urządzeń (także tych peryferyjnych – skanerów, drukarek, sprzętu mobilnego). Zajmujemy się konfiguracją urządzeń oraz administracją infrastruktury IT. Doradzamy przedsiębiorstwom w zakresie doboru, zakupu i zarządzania sprzętem. Wykonujemy raporty z przeprowadzanych działań.

Service desk – jak świadczymy usługi?

Pomagamy zarówno w przypadku typowych awarii, jak i bardziej problematycznych oraz złożonych incydentów. Standardowo obsługujemy incydenty poprzez zdalną linię wsparcia (zgłoszenia do naszych specjalistów można kierować zarówno mailowo, jak i telefonicznie), starając się rozwiązać problem jak najszybciej. W przypadku nagłych awarii serwerów, sieci internetowej czy sieci elektrycznej reagujemy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

Posiadamy wysokie kompetencje w zakresie zarządzania incydentami, staramy się jednak nie tylko rozwiązywać bieżące problemy, ale także – zapobiegać ich pojawianiu.

Co zyska Twoja firma dzięki naszej usłudze service desku?

Wsparcie techniczne naszych specjalistów to liczne korzyści dla Twojej firmy, takie jak:

  • bezpieczeństwo oraz ciągłość opieki IT;
  • wsparcie z zakresu szeroko pojętej informatyki (kompetencje naszych specjalistów uzupełniają się, dzięki czemu możemy świadczyć usługi kompleksowo – zarówno w obszarze software’owym, jak i hardware’owym);
  • brak konieczności angażowania działu IT w działania serwisowe, a co za tym idzie – możliwość wykorzystania czasu i potencjału pracowników w inny, ważniejszy dla rozwoju firmy sposób.