Zgłoszenia w GLPI:
Zgłoszenia, czyli jak profesjonalnie kontrolować incydenty zgłaszane przez klientów.
Ważnym elementem obsługi zgłoszeń jest ich kategoryzowanie, analizowanie i wyciąganie wniosków w celu poprawienia skuteczności.
Dzięki GLPI możecie dostosować SLA czy szablon zgłoszenia do konkretnego klienta, a nawet grupować i automatycznie przypisywać zgłoszenia do realizatora lub grupy realizatorów.
Twórz własne reguły przypisywania oparte o np.: temat, treść zgłoszenia, domenę skrzynki zgłaszającego, czy nazwę skrzynki odbiorczej. Powiązuj zgłoszenia z drukarkami, komputerami czy projektami aby w przyszłości z łatwością wrócić do konkretnego zgłoszenia.
Posiadasz kilka skrzynek mailowych na które trafiają zgłoszenia? Dodaj je wszystkie do jednego systemu, a zaoszczędzisz czas i stres przy weryfikowaniu czy wszystko jest zrobione!
Potrzebujesz sprawdzić ile zgłoszeń napisał jeden z klientów, sprawdzić kto rozwiązał ich najmniej a może ile jedna drukarka przysporzyła problemów? Żaden problem!
Analizuj wykresy, sprawdzaj statusy zgłoszeń, eksportuj raporty, wyświetlaj podsumowania – po prostu bądź na bieżąco z postępem prac w Twojej firmie dzięki GLPI.
Brzmi ciekawie? Skontaktuj się z nami i uporządkuj swoje zasoby 🙂