Strona główna » Blog » 01 – System GLPI

System GLPI:

Witajcie
Rozpoczynamy serię wpisów o systemie GLPI.
Seria 1 – Ogólne informacje o  GLPI.

Korzystasz z jednej skrzynki mailowej wspólnie z kilkoma osobami świadcząc pomoc?
O zużytym tonerze dowiadujesz się dopiero gdy go zabrakło?
Listę komputerów i reszty sprzętu trzymasz w Excelu?
Masz dość zaginionych maili i ogólnego bałaganu, ale nawet nie masz czasu, chęci i pomysłów na zmiany?

 

Dobrze trafiłeś! 😉

 

To właśnie dla Ciebie powstał projekt GLPI, który usprawni i przyśpieszy pracę Twojego zespołu.

 

\"Widok

Co potrafi GLPI:

Automatyczna inwentaryzacja komputerów, drukarek i urządzeń sieciowych,
Obsługa zgłoszeń z podziałem na grupy realizatorów czy linie wsparcia,
Kategoryzowanie zgłoszeń według typu, lokalizacji, firm lub SLA.
Tworzenie formularzy (np.: przyjęcia nowego pracownika, zwrotu sprzętu),
Zarządzenie budżetami, domenami, certyfikatami, licencjami,
Zarządzanie bazą wiedzy, projektami, zmianami, problemami,
I wiele wiele więcej… ale o tym porozmawiajmy 😉

 

Dlaczego warto wybrać GLPI:

Projekt jest regularnie rozwijany,
Oparty jest o licencję OpenSource!
Istnieje dużo gotowych pluginów rozszerzających funkcjonalność,
Oferujemy kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie techniczne systemu GLPI.

 

Zapraszamy do kontaktu!

Jako Nomino oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniu oraz administracji oprogramowaniem GLPI.

 

PS.
Obserwuj nas aby poznać ciekawostki na temat GLPI 🙂

Scroll to Top