Budżety w GLPI:
Przełączanie się między arkuszami kalkulacyjnymi, mailem czy też innymi narzędziami, aby projekty szły zgodnie z planem to wielkie wyzwanie. Z pomocą przychodzi GLPI oraz zakładka budżety. W GLPI budżet jest określany kwotą i okresem czasu, mamy możliwość dołączyć inne pozycje GLPI takie jak: przedmioty, dokumenty itp. które po dodaniu i podaniu ich wartości zmodyfikują kwotę budżetu.
Tworzenie budżetów w GLPI pozwala na administrowanie i zarządzanie finansami oraz śledzenie wydatków między innymi na kontrakty, dostawców, projekty czy też sprzęt. GLPI umożliwia również podglądnięcie zmian budżetu, kontrolując wartość każdej dołączonej pozycji.
W zakładkach Budżetu znajdziemy kartę „Elementy” w której masz możliwość podglądnąć pozycje GLPI dołączone do konkretnego budżetu oraz ich wartość. W głównej zakładce znajdziesz tabele podsumowującą w której zawarte są informacje takie jak: wydaną kwotę budżetu, posortowaną według typu pozycji, a także łączną pozostałą kwotę. W kolejnych zakładkach takich jak dokumenty, baza wiedzy, zamówienia, linki zewnętrzne, notatki oraz historia, mamy podgląd na owe informacje.
Dzięki GLPI informacje zawarte są w jednym miejscu co znacznie przyśpieszy nadzorowanie budżetu oraz projektów.
Brzmi ciekawie? Skontaktuj się z nami i uporządkuj swoje zasoby 🙂