Chcielibyśmy zrobić krótkie podsumowanie tego, co udało nam się osiągnąć w 2021 w Nomino. Nadmienimy, że szereg zmian już nastąpił w 2020 zatem będzie to takie grubsze podsumowanie naszych działań z ostatniego 1,5 roku.
1. Zaczniemy od egzaminów i certyfikatów w Nomino:
– Członkowie naszego zespołu zdali egzamin i uzyskali certyfikat ITIL Foundation
– Członkowie naszego zespołu zdali egzamin i uzyskali certyfikat na kolejny poziom ITIL czyli ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and Support Certificate
– Członkowie naszego zespołu zdali egzamin i uzyskali certyfikat VMSP – Veeam Sales Professional
– Członkowie naszego zespołu zdali egzamin i uzyskali certyfikat VMTSP – Veeam Technical Sales Professional
2. Wdrożenie nowych narzędzi, projektów i systemów wewnątrz organizacji Nomino, aby jeszcze lepiej zorganizować sobie pracę, co w konsekwencji przyczynia się do większej satysfakcji naszych klientów
– zamieniliśmy system OTRS na system GLPI u siebie i u naszych klientów, co pozwala bardzo dobrze zarządzać service deskiem oraz zarządzać licznymi zasobami, projektami itp.
– wdrożyliśmy Check_MK system rozbudowanego monitoringu IT
– staliśmy się silver partnerem Veeam
– wdrożyliśmy Veeam system do backupu
– wdrożyliśmy Proxmox Backup Server
– utrzymujemy UrBackup
– uzyskaliśmy własne adresy IP
– wdrożyliśmy system Pleasant Solution do zarządzania hasłami
– rozwinęliśmy swój własny system ERP Adaptix
– rozwinęliśmy suport w zakresie szaf wydających
– tworzyliśmy aplikacje mobilne
– tworzyliśmy liczne integracje pomiędzy systemami ERP, pomiędzy szafami wydającymi a systemami ERP, pomiędzy sklepem internetowym a systemem ERP i wiele innych
– cały czas rozwijamy się jako specjaliści PostgreSQL
– utrzymujemy cały czas certyfikat ISO 27001
3. Wdrożenia dla naszych klientów:
– Pełna obsługa informatyczna uwzględniającą monitoring sieci i serwerów, zarządzanie siecią i serwerami oraz obsługa service desk
– Wdrożenia Veeam systemu do backup i jego administracja
– Wdrożenia systemu ERP i licznych dedykowanych funkcjonalności ze szczególnym uwzględnieniem handlu i gospodarki magazynowej
– Wdrożenia Active Directory
– Wdrożenia Magento
– Wdrożenia komunikatora firmowego Rocket Chat
– Integracje ze spedytorami
– Wdrożenia FreePBX
– Wdrożenia w systemach zmian wynikających ze zmiany przepisów
Oraz wszystkie stałe projekty obsługi informatycznej wynikające ze stałych umów z klientami.
Rok 2022 zapowiada się obiecująco:)