Biznesowe reguły dla zgłoszeń to bardzo pomocna funkcjonalność, która może automatycznie przypisywać zgłoszenia do realizatora, czy też modyfikować niektóre atrybuty. Takie rozwiązanie na pewno pozwoli zmniejszyć ilość pomyłek i oszczędzić czas na kontrolowanie zgłoszeń.
Działania reguł mogą być różne np. jeśli zgłoszenie w treści zawiera prośbę o pomoc z konkretnego obszaru, to przy wykorzystaniu reguły możemy przypisać zgłoszenie wybranej osobie lub też nadać priorytet dla zgłoszenia.
Po dodaniu reguły pojawi się pierwsza zakładka „Reguła”, w której ustawiamy nazwę reguł, ich aktywność, a także operator logiczny oraz czy reguła ma być dodana, czy też zaktualizowana. Kolejną zakładką są „Kryteria”, w której ustawiamy jakie kryteria muszą być spełnione, aby reguła zaczęła działać. Dzięki następnej zakładce „Akcje” możemy ustawić akcje jakie mają zostać wywołane po zrealizowaniu kryteriów. Ostatnią zakładką jest „Historia”, w której możemy podglądnąć jakie zmiany były wprowadzane w Twojej regule. Istnieje również możliwość przetestowania kiedy reguła zacznie działać, opcję tę znajdziemy w zakładce „Reguła”.
Jak widać, możesz zautomatyzować dużą część działań na ticket-ach, co na pewno przyśpieszy realizację zgłoszeń, a także ułatwi ich kontrolowanie 🙂
Brzmi ciekawie? Skontaktuj się z nami i uporządkuj swoje zasoby 🙂