14 - Statystyki

Ręczne prowadzenie statystyk, tworzenie wykresów oraz wprowadzanie danych może być uciążliwe oraz czasochłonne. GLPI usprawnia cały proces i pomaga przy pomocy kilku kliknięć podejrzeć potrzebne informacje.

Statystyki w wersji wbudowanej dotyczą zgłoszeń, problemów oraz zmian. Mamy wiele kryteriów, po których możemy tworzyć podgląd statystyk.

Statystyki odnoszą się między innymi do:

  • Liczba zgłoszeń otwartych, rozwiązanych, spóźnionych i zamkniętych;
  • Średni czas przetwarzania, zamknięcia i rzeczywisty czas trwania;
  • Liczba zgłoszeń utworzonych do każdego sprzętu;
  • Liczba zgłoszeń utworzonych przez użytkownika;
  • Lista systemów operacyjnych;
  • Ilość wprowadzonych zmian;
  • Ilość utworzonych problemów.

 

statystyki

 

Statystyki w lepszy sposób pomagają rozumieć to co dzieje się w firmie, pozwalają zweryfikować nasze założenia, są bezcennymi informacjami, które możemy wykorzystywać do wprowadzania zmian czy też standaryzacji. GLPI jest w tym przypadku bardzo pomocne.

Brzmi ciekawie? Skontaktuj się z nami i uporządkuj swoje zasoby 🙂

Spodobał Ci się wpis? Udostępnij go :)

Related Posts