GLPI – Statystyki
Ręczne prowadzenie statystyk, tworzenie wykresów oraz wprowadzanie danych może być uciążliwe oraz czasochłonne. GLPI usprawnia cały proces i pomaga przy pomocy kilku kliknięć podejrzeć potrzebne informacje.
Statystyki w wersji wbudowanej dotyczą zgłoszeń, problemów oraz zmian. Mamy wiele kryteriów, po których możemy tworzyć podgląd statystyk.
Statystyki odnoszą się między innymi do:
- Liczba zgłoszeń otwartych, rozwiązanych, spóźnionych i zamkniętych;
- Średni czas przetwarzania, zamknięcia i rzeczywisty czas trwania;
- Liczba zgłoszeń utworzonych do każdego sprzętu;
- Liczba zgłoszeń utworzonych przez użytkownika;
- Lista systemów operacyjnych;
- Ilość wprowadzonych zmian;
- Ilość utworzonych problemów.
Statystyki w lepszy sposób pomagają rozumieć to co dzieje się w firmie, pozwalają zweryfikować nasze założenia, są bezcennymi informacjami, które możemy wykorzystywać do wprowadzania zmian czy też standaryzacji. GLPI jest w tym przypadku bardzo pomocne.
Brzmi ciekawie? Skontaktuj się z nami i uporządkuj swoje zasoby 🙂